ابعاد جعبه پیتزا
نوشته شده توسط : عباس

ابعاد جعبه پیتزا 

پیتزا جزو غذا های فست فودی پر طرفدار در سراسر دنیا است که در مدل های مختلفی پخته می شوند که تقریبا کمتر کسی است که پیتزا را دوست نداشته باشد و مزه خوشمزه این غذای پرطرفدار را نچشیده باشد ، عده ای از مشتریان دوست دارند پیتزا را در منزل میل کنند و غذا را با سرویس بیرون بر استفاده کنند ، در نتیجه رستوران ها جعبه هایی برای ارسال پیتزا استفاده میکنند که در ابعاد و طرح های مختلفی ساخته و ارائه می شوند .

ابعاد جعبه پیتزا

ابعاد جعبه پیتزا در رستوران های مختلف باتوجه به پیتزا هایی که ارائه می شوند متفاوت است ، رستوران هایی هستند که پیتزاهایی سفارشی با سفارش مشتریان خود تهیه می کنند و باید جعبه های متفاوتی نسبت به بقیه داشته باشند .

جعبه های پیتزا با طراحی خاص می تواند فروش بیشتری برای شما داشته باشد ، هر چقدر جعبه پیتزای رستوران شما زیبا ، شکیل و خلاقانه تر باشد ، حس مثبت بیشتری را به مشتریان شما منتقل می کند و این احساس خوب می تواند مشتریان تازه ی شما را به مشتری ثابت شما تبدیل کند .

شما می توانید با استفاده از خلاقیت خود جعبه های پیتزا را در ابعاد مختلف و در طرح های مختلف تهیه کنید و از این جعبه ها در غذا های بیرون بر خود استفاده کنید .

جعبه های پیتزا هایی نیز هستند که بصورت تکه ای ارائه می شوند که ظرفیت یک یا چند تکه پیتزا را در خود دارند و بصورت مثلثی ساخته و به مشتریان ارائه می شوند و از پتانسیل بالایی برای طراحی برخوردار هستند .

در تولید جعبه های پیتزا نیز از کاغذ های سینگل و کاغذ روغنی استفاده می شود تا بوی مقوای جعبه پیتزا با پیتزا ادغام نشود و از کیفیت پیتزا کم نشود و پیتزا با کیفیت و گرم به مشتریان برسد.





:: برچسب‌ها: ابعاد جعبه پیتزا , جعبه , فست فود , جعبه غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: